Lys og skygge…?

2 responses

  1. Hei! Endelig er eg tilbeke i fotoverdenen igjen etter ein «pause» med studiearbeid.
    Kjekt å leike seg med skygger! Likte bølgene lysstripa lagde. Korleis tak du desse selvportretta? Måler opp avstand på forhånd? selvutløser/fjernutløser?? Har prøvd meg litt fram sjølv, men eg blir jo aldri i fokus! (og nå har eg til og med måtte kjøpe meg briller, så det er ikkje synet det står om då!;-) ). Her hos oss skinner sola, snøen er på vei vekk og me skal ut å leika oss litt. Ha ein fin dag!

    mars 19, 2011, kl. 09:13

  2. Jeg var veldig i tvil om hvordan jeg skulle crop’e det,ble litt fristet til å bare ta øyet så bølgen kom litt mer i fokus,men endte opp med å gjøre det sånn:)
    Når jeg tar selvportrett så går det mye på å prøve meg frem,men jeg har funnet ut at det lønner seg å støtte hånden/kamera på noe f.eks inntil en vegg,ellers klarer jeg ikke holde det stødig nok til at det blir pent.Gjør jeg dette så blir det som oftest i fokus og relativt bra.Alt fra 30mm-50mm er nok det jeg bruker mest:)
    Her har vi også fått vårfølelse og koser oss ute,i dag har jeg ryddet verandaen så både katter og barn har gått inn og ut som de vil.Deilig å kunne ha veranda døren oppe dagen lang igjen!
    God helg til deg Anita,nå skal jeg en tur innom bloggen din og hente inspirasjon:D

    mars 19, 2011, kl. 18:24

Legg igjen en kommentar

