Photoshop.

Jeg bruker MYE tid i photoshop,enten det er CS5,Elements 9 eller Lightroom 3. Hvis bildene mine bare skal finpusses tar jeg de lightroom,skal jeg gjøre større endringer bruker jeg CS5og skal jeg scrappe bruker jeg en kombinasjon av CS5 og Elements.Jeg  har brukt mye tid på å lære med photoshop (både den ene,andre og den tredje) og det har vært verdt all min tid.Mulighetene er uendelige! Jeg er veldig kreativ og trenger et større utløp enn bare et kamera tydeligvis,da er photoshop gullverdt!

Jeg kan svare på ganske mange spørsmål angående bruken av photoshop nå,så hvis det  skulle være noe man lurer på så spør!

Legger ved bilde av en og samme rose. Bare tatt en aldri så liten tur innom photoshop.Det sier seg selv at det enste som setter stopper her er egen fantasi og kreativitet=)

2 responses

  1. Heisann! Eg har vore veldig lite bort i redigering generelt. Har akkurat fått elements 7 omtrent gratis og prøver no å sette meg inn i det. Sliter litt med tida mi då eg tek etterutdanning også, men håpet er å få satt meg ned med bøker og bilde å berre prøve.) Men godt mulig eg tek kontakt for litt tips. Første tips kan kanskje vere kva litteratur? Ha ein fin kveld! Mvh Anita

    november 30, 2010, kl. 21:07

    • Det virker helt umulig med en gang,men man må bare prøve seg frem og etter hvert så finner man ut av alle egenskapene. Legg inn et bilde og prøv deg frem med de forskjellige verktøyene for å se hva de utfører. Learn by doing,fungerer i hvertfall veldig greit for meg.Og har jeg et spesifikt spørsmål så googler jeg og som oftest får jeg svar. Jeg begynte ikke å bruke photoshop før i sommer og alt er selvlært. Kan jeg få det til så kan alle:)

      november 30, 2010, kl. 21:14

Legg igjen en kommentar

